۱۵ مهر ۱۳۸۷

سی سال تلاش ملایان یا سی ثانیه تلاش جوانان


حجاب اجباری اسلامی حق مسلم ماست .کشف حجاب همان حجاب اجباری است.
آری سی سال در این کشور در شیپور حجاب اجباری کردند و آخرش نتیجه‌اش این شد. به چه راحتی این همه تبلیغات و این همه بگیر و ببند خب نتیجه‌اش چی شده؟
یکی از دوستان تعریف می کرد وقتی که هواپیما از مرزهای این سرزمین میگذره انگار داخل هواپیما زلزله میاد نمیتونی باور کنی که این افرادی که در اینجا نشستند همان افراد محجبه و سر به زیر یک دقیقه پیش هستند روسریها پائین میاد و تاپها نمایان میشه.
در مالزی و لبنان و ترکیه و فرانسه وکاناداو ... هر دختر مسلمانی با افتخار حجابش رو انتخاب میکنه و برای ورود به دانشگاه با حجابش میجنگه و حقش رو میگیره اما اینجا برای نداشتن حجاب مسابقه گذاشتند.
آقایونی که در حرکتی انقلابی حجاب را اجباری کردید نتایجش رو در جامعه امروز ما ببینید، یک نمونه اش اینه که ایران اولین و بزرگترین وارد کننده لوازم آرایشی هست. دیگه شما فرق عروس خانوم رو با یک دختر عادی نمیتونی تشخیص بدی، خیابان و دانشگاه با مجالس و تالار های عروسی یکی شدند.
به گلشیفته حق ... که چنین رفتاری بکند اما کسی هست بگوید که در این سی سال برای زن ایرانی و مسلمان چیکار کردید که الان انتظار دارید؟
گلشیفته یک دختر ایرانی هست و حاصل تربیت و تاثرپذیری در این جامعه و اصطلاحا فرزند انقلاب هست و اینگونه برای اینکه به قله‌های افتخار در هالیوود برسد (هالیوودی که اخ هست و بد هست اما برای اینکه تار چند بازیگر ایرانی در فیلمهای سینمائیمان دیده نشود ترجیح میدهیم فیلمهایش را در تلویزیون ایران با تدوینی تازه به خورد ملت بدهیم) .
گلشیفته اعتراض میکند به رفتاری که در سی سال گذشته در حق زن ایرانی شده است. راستی مگه در دوران رژیم گذشته تمام زنهای ایرانی بی حجاب بودند که اونو اجباری کردیم. باور کنیم که در یک مورد با رضاخان هم کاسه هستیم آره کشف حجاب با حجاب اجباری و حکومتی هیچ توفیری نداره یکی از این ور بام افتاده یکی دیگه از اون ور بام. یکی افراط یکی تفریط. نتیجه اش همین میشود.
.
بر گرفته از وبلاگ زخمه
.

انتخابات ( بایگانی )