۱۵ مهر ۱۳۸۷

گلشیفته فراهانی هنرمند بزرگ ایرانی ممنوع الورود شد !



بعد از حضور خانم گلشیفته فراهانی بر روی فرش قرمز رنگ معروف و درخشش این هنر مند جوان ایرانی از طرف بیت مقام معظم رهبری بیانیه ای صادر گردید .


در این بیانیه آمده است حالا که اجازه دادیم خارج شوی اجازه ندادیم که بی حجاب شوی . سینمای ایران از گلشیفته استفاده نکند . اگر امد ایران او را دستگیره کنید .حالا برو در همان بلاک کفر و بی حجابی کن اینجا سرزمین کربلای اسلام است و حالا که تو بدون اجازه ما که ولی امر مسلمین هستیم بی حجاب شده ای دیگر حق نداری به جمهوری اسلامی برگردی . یک وقت فکر نکنی تو هم مثل شیرین عبادی میتوانی بروی انجا بی حجابی کنی و بیایی اینجا با حجابی کنی .
تو فکر کردی دین یک چیز اختیاری است و حجاب داشتن و نداشتن به خودت مربوط میشود . خیر اشتباه کرده ای ما با زور اسلحه و با تهدید و ارعاب چادر سر شما میکنیم ما میخواهیم به زور اسلحه شما را به بهشت ببریم . چرا نمی فهمید !
من بعنوان ولی امر مسلمین دو جهان به سایر هنرمندان ایرانی مثل خانم ها مهناز افشار - هدیه تهرانی - نیوشا ضیغمی - بهنوش بختیاری و... اعلام میدارم در صورتی که شما هم بروید و دربلاد کفر بی حجاب شوید حتما ممنوع الورود خواهید شد .
حالا که این خانم گلشیفته بی حجابی کرده هم حد و هم تعزیر بر او واجب است .

انتخابات ( بایگانی )